Tiedot


Peruutuskäytäntö

Palvelu voidaan peruuttaa, jos asiakkaan kysymykseen ei vastata 48 tunnin kuluessa.. Asiakas saa täyden hyvityksen, jos asiakkaalle lähetettyyn kysymykseen ei vastata 48 tunnin kuluessa ja asiakas pyytää peruutusta (puhelimen sähköpostitse).

Käyttäjä voi peruuttaa tilinsä vain lähettämällä peruutussähköpostin alla olevaan sähköpostiosoitteeseen. Käyttäjään otetaan välittömästi yhteyttä ja tili perutaan käyttäjän vahvistuksen jälkeen.

Vastaus muutaman tunnin kuluessa

Lääkärit vastaa järjestelmässä yleensä muutaman tunnin kuluessa. Taistelemme jokainen ylimääräinen minuutti, jotta palvelu saataisiin entistä nopeammaksi.

Säästää rahaa

Säästä rahaa, koska maksat vain asiantuntijan kuulemisesta, ei vuokralle tai muulle klinikan henkilökunnan palkoille.

Helppo ja turvallinen

Palvelu on yksinkertainen ja intuitiivisesti ymmärrettävä. Turvallisen, nopean ja kohtuuhintaisen kuulemisen tilaaminen kestää yleensä vain muutaman minuutin.

Miten Etäterveys palvelu toimii?


Säästä aikaa ja rahaa - askdoctor.direct on järkevämpi kuin vanhanaikainen lääketieteellinen järjestelmä.

Rakennamme sillan sinun ja lääkärin välillä. Meillä on lääkäreitä, jotka ovat alan asiantuntijoita eri maista. Yrityksellämme on oikeus tarjota lääketieteellisiä palveluja Suomessa ja Virossa. Palvelumme lääkärit on rekisteröity. Valviira ja / tai Viron terveysvirasto.

Valitset lääkärin.


Lähetät kysymykset ja tarvittaessa tiedoston (kuten kuvat) lääkärille turvallisesti askdoctor.direct-järjestelmän kautta.

Lääkäri saa sähköpostitse ilmoituksen, että vastauksesi ovat saapuneet järjestelmän. Lääkäri kirjautuu sisään ja vastaa kysymyksiisi.

Saat ilmoituksen sähköpostitse, jos lääkärin vastaus on saapunut järjestelmän. Kirjaudut järjestelmään, tarkistat vastauksen ja kysyt tarvittaessa lisäkysymyksiä.